Selasa, 26 Juni 2012

Cerita Sang Pangeran
02:56
ayah yang selalu menemaniku dan menjagaku dari tidur lelapku semalam, lalu aku lekas bangun dan bergegas membersihkan sampah-sampah yang berserakan.Kemudian aku keluar dari gedung megah yang berpenghuni ratusan ribu manusia. Aku melihat ke atas dan menatap langit dan tak ku duga ada satu bintang yang menyapaku, (tersenyum dan menghantar keceriaan) tetapi ketika aku berbalik arah yang berlawanan .. ternyata ada satu bintang lagi yang seolah berucap " hey kawan! selamat ya.. rupanya hari ini kau kembali sudah.. :)". Aku tersenyum padanya sembari terbahak (hahha..) dan rupanya masih ada bintang lagi yang selalu bersinar dihatiku, ia berkata hore! sang pangeran telah tiba rupanya :)
inilah ceritaku hari ini.

0 komentar:

Posting Komentar

Template by:

Free Blog Templates